13 Haziran 2019 Perşembe

Nezaket - Hoşgörü

Seul'den San Francisco'ya 4 aylık bebeği ile birlikte yolculuk yapacak olan anne, içinde atıştırmalıklar ve kulak tıkacı olan 200 tane paket hazırlar ve uçuştan önce bebeğin ağzından yazılmış şu notla birlikte yolculara dağıtır.
“Selam, benim adım Junwoo ve sadece 4 aylığım.
Bugün annem ve anneannemle birlikte ABD’ye gidiyorum.
Biraz gerginim, çünkü bu benim kısa hayatımdaki ilk uçuşum, yani ağlayabilir veya biraz fazla gürültü yapabilirim.
Çok fazla ses çıkarmamaya gayret edeceğim, ama bunun için söz veremiyorum. Lütfen beni mazur görün.
Bu sebeple annem sizin için küçük bir paket hazırladı! İçinde atıştırmalık bir şeyler ve kulak tıkaçları var.
Lütfen çok ses çıkarırsam bunları kullanın. İyi yolculuklar. Teşekkür ederim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1924 Erzurum Depremi ve ATATÜRK

1 EKİM 1924 - ATATÜRK'ün, Erzurum'da "Depremden Zarar Görenlere Yardım Komisyonu"nun çalışmalarını denetlemesi ve fe...